НОВИНИ

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ



4 грудня 2023 року в рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" соціальний педагог комунального закладу "Гімназія "Інтелект" Кропивницької міської ради" провела години спілкування з учнями початкових класів про людей з інвалідністю.

Під час обговорення демонструвався мультфільм "Каструлька Анатолія".



16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА



28 листопада 2023 року в рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" фахівці соціально-психологічної служби провели години спілкування з учнями початкових класів на теми: "Кричи, біжи, розкажи", "Безпечна поведінка з незнайомцями", "Безпечні та небезпечні дотики".

Члени Учнівської ради самоврядування створили інформаційний куточок на тему: "Ми проти насильства".

#16днівпротинасильстваКроп2023 



АКЦІЯ "ЛИСТИ ДОБРОТИ"



14 листопада 2023 року в рамках Марафону просвітницько-профілактичних заходів з нагоди Всесвітнього дня дитини учні комунального закладу "Гімназія "Інтелект" Кропивницької міської ради" долучилися до написання листів доброти з найкращими побажаннями своїм одноліткам з інших областей.


АКЦІЯ "ДОБРА ТОРБА"



13 листопада 2023 року в рамках Марафону просвітницько-профілактичних заходів з нагоди Всесвітнього дня дитини учні комунального закладу "Гімназія "Інтелект" Кропивницької міської ради" спільно з педагогічними працівниками долучилися до акції "Добра торба", де із задоволенням обмінялися позитивними побажаннями.



10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров’я

З нагоди відзначення Всесвітнього дня ментального здоров’я соціально-психологічною службою закладу з учнями початкових класів були проведені години спілкування на тему: "Як подбати про власне психологічне здоров’я?".

Зокрема, обговорювалися наступні питання:
👆 Що таке ментальне здоров’я;
👆 Як підтримувати та зміцнювати ментальне здоров’я;
👆 Чому важливо дбати про ментальне здоров’я.

Учні 2-Г класу з задоволенням долучилися до відзначення Всесвітнього дня ментального здоров’я, намалювавши тематичні малюнки.

 #тияк_Кіровоградщина



Коментарі